Pretenzijos

Pretenzijų teikimas „Tagoo Flights“

Pretenzijas dėl nekokybiškai suteiktų paslaugų, sutrikdyto skrydžio ar kitų klausimų galite teikti el. paštu info@tagoo.lt arba užpildydami pretenzijos formą, atsakysime kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau nei per 14 kalendorinių dienų.
 

Informacija dėl ginčų nagrinėjimo valstybinėse institucijose

Ginčai dėl sutarčių netinkamo vykdymo ar nevykdymo ne teisme nagrinėjami Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo nustatyta tvarka Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje, adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainė www.vvtat.lt. Elektroniniu būdu prašymą galima pateikti per EGS platformą http://ec.europa.eu/odr/. Asmens kreipimasis į vartojimo ginčus nagrinėjančią instituciją neatima iš jo teisės kreiptis į bendrosios kompetencijos teismą Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka su prašymu nagrinėti ginčą iš esmės.

Gaukite gerus pigių skrydžių „Tagoo Flights“ pasiūlymus pirmieji!
Skrydžių nuolaidos
Specialūs pasiūlymai
Nuolaidų kodai

Prenumeruokite „Tagoo Flights“ naujienlaiškį