Aviabilietai

ATŠAUKIMAS

Bilietų grąžinimo taisyklės priklauso nuo konkrečių oro linijų taisyklių, todėl kiekvienas atvejis yra individualus. Dažniausiai pigių skrydžių bendrovių bilietai (kitaip nei reguliariųjų skrydžių), nėra grąžinami, bet gali būti keičiami už papildomą mokestį. Įsigydami bilietą visada atidžiai perskaitykite ir susipažinkite su bilieto grąžinimo bei keitimo sąlygomis. Žinoma, jei turite papildomų klausimų, nedvejodami susisiekite su mumis.

Tokiu atveju, remiantis Europos Sąjungos teisės akto EB 261/2004 reglamentu, jūs turite teisę į šias paslaugas:
pinigų už bilietą grąžinimą, alternatyvų skrydį arba kelionės maršruto pakeitimą;
rūpybą, įskaitant maistą, gėrimus, apgyvendinimą viešbutyje, transportą iki apgyvendinimo vietos ir galimybę susisiekti su kitais asmenimis;
kompensaciją nuo 125 iki 600 eurų, priklausomai nuo skrydžio atstumo ir vėlavimo laiko, nebent apie vėlavimą buvote informuoti iš anksto arba jums buvo pasiūlytas panašus alternatyvus skrydis.

Jei skrydis vėluoja daugiau nei 2 valandas, oro linijos jums privalo suteikti maisto, gėrimų ir, jei reikia, apgyvendinimą bei transportą. Jei vėlavimas trunka ilgiau nei 5 valandas, galite pasirinkti atgauti pinigus už bilietą. Jei vėlavimas į paskirties vietą viršija 3 valandas, turite teisę į kompensaciją, nebent vėlavimą sukėlė išimtinės aplinkybės, tokios kaip oro sąlygos, saugumo grėsmė ar streikai.

Tokiu atveju, oro linijos jums privalo pateikti alternatyvą: grąžinti pinigus už bilietą arba pasiūlyti alternatyvų skrydį. Be to, priklausomai nuo skrydžio atstumo ir galimo vėlavimo, galite reikalauti kompensacijos nuo 125 iki 600 eurų.

KEITIMAS

Susisiekite su mumis nedelsdami. Duomenų (pvz.: vardo, pavardės, dokumento numerio ir pan.) taisymo galimybės priklauso nuo oro linijų politikos – kai kuriais atvejais juos galima pataisyti nemokamai arba už tam tikrą mokestį. Tačiau yra situacijų, kai duomenų keitimas yra neįmanomas.

Taip, galite. Tačiau keitimo sąlygos priklauso nuo pasirinktų oro linijų taisyklių ir bilieto tipo. Dažniausiai šiai paslaugai taikomas papildomas mokestis, o pigiausių bilietų keitimo galimybės gali būti ribotos arba visai netaikomos. Susisiekite su mumis dėl konkrečių keitimo sąlygų.

Duomenų (pvz.: vardo, pavardės, dokumento numerio ir pan.) keitimo galimybės priklauso nuo oro linijų politikos. Dažniausiai ši paslauga yra mokama, o pigių skrydžių bendrovėse keitimas gali būti ribotas arba visai neįmanomas. Susisiekite su mumis ir aptarsime duomenų keitimo galimybes bei sąlygas.

KITA INFORMACIJA arba INFORMACIJA arba KITA

Taip, jūsų įvesti duomenys yra visiškai saugūs. Naudojamės SSL (Secure Socket Layer) šifravimo technologija, kuri užtikrina, kad visa jūsų pateikta informacija, tokia kaip asmens ir mokėjimo duomenys, būtų užkoduota ir saugiai perduodama internetu. SSL šifravimas neleidžia tretiesiems asmenims prieiti prie jūsų duomenų ir apsaugo nuo neteisėto jų pasisavinimo ar perėmimo.

Tiek elektroninis, tiek įlaipinimo bilietas ar kuponas yra tas pats skaitmeninis dokumentas, saugomas oro linijų rezervacinėje sistemoje ir patvirtina skrydžio įsigijimą. Tokį pigių skrydžių oro linijų bilietą atsispausdinkite arba išsisaugokite telefone iš anksto ir pateikite oro uoste. Dažniausiu atveju, reguliariųjų skrydžių bilietą, jums pateikus asmens dokumentą, atspausdins oro linijų darbuotojas, kai registruositės skrydžiui.

Pigių skrydžių oro linijų bilietą atsispausdinkite arba išsisaugokite telefone iš anksto, nes oro uoste už jo išdavimą gali būti taikomas papildomas mokestis. Bilietą galite spausdinti ir nespalvotai, svarbiausia, kad būtų aiškiai matomas brūkšninis kodas. Negavę bilieto, susisiekite su mumis. Bilieto atsiimti agentūroje galimybės nėra.

Taip, gali. Bilieto kaina dažniausiai didėja, mažėjant vietų lėktuve arba artėjant skrydžio datai. Kainos taip pat gali kilti dėl išaugusios paklausos ar specifinių datų, tokių kaip šventės ar atostogų sezonas. Rekomenduojame bilietus įsigyti kuo anksčiau ir taip išvengti kainų šuolių.

Taip. Tai įprastas oro linijų aptarnavimo mokestis, kurį matysite, pradėję bilieto įsigijimą.

Dėl kompensacijos kreipkitės tiesiogiai į skrydį organizuojančias oro linijų atstovus, kurie turi nustatytas procedūras, kaip pateikti pretenzijas. Jei oro linijų atstovai neatsako arba nepriima jūsų prašymo, galite kreiptis į atsakingas institucijas, tokias kaip Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba Europos vartotojų centrą, kurie padės išspręsti kompensacijų klausimus pagal ES reglamentą 261/2004. Pretenziją dėl ES oro linijų paslaugų Europos vartotojų centrui galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai,
A. Goštauto g. 12, Vilnius, 01108 Vilniaus m. sav., Lietuva, tel. +370 5 262 6760.

Jūsų, kaip oro keleivio, teises gina tarptautinė Monrealio konvencija ir EB Reglamentas 261/2004. Šis Europos Sąjungos teisės aktas užtikrina apsaugą, jei skrydis atšaukiamas, vėluoja ar jums atsisakoma leisti įlipti į lėktuvą. Reglamentas taikomas skrydžiams, išvykstantiems iš ES šalių ar atvykstantiems į ES.
Skrydžiams už ES ribų, jūsų teisės priklauso nuo tos šalies, iš kurios vykdomas skrydis, bei vietos įstatymų ar tarptautinių susitarimų, kurie apsaugo oro keleivius.

PIRKIMAS

Taip, žinoma. Norėdami gauti sąskaitą faktūrą, bilieto įsigijimo metu pažymėkite laukelį, kad sąskaita yra reikalinga, ir įveskite reikiamą informaciją. Sąskaitą faktūrą su keleivių vardais atsiųsime jūsų nurodytu el. paštu po apmokėjimo patvirtinimo.

Jei bilieto negavote, nedelsdami susisiekite su mumis.

Bilietą išsiųsime jūsų nurodytu el. paštu iš karto, kai gausime mokėjimo patvirtinimą.

Pasirinkite jums patogiausią apmokėjimo būdą:

  • banko pavedimu;
  • per pasirinktą banko sistemą;
  • mokėjimo kortele;
  • „Paypal“; „Apple Pay“; „Google Pay“; „Paysera“.

Rekomenduojame rinktis greitesnius atsiskaitymo būdus nei mokant banko pavedimu, nes pastaruoju atveju, pinigus gausime ne iš karto, o banko pavedimo kopijos nepriimsime kaip bilieto apmokėjimo įrodymo.

Taip, galite, bet tik įsigyjant reguliariųjų oro linijų skrydžius. Atkreipkite dėmesį, kad perkant telefonu, bilietų kainos gali būti didesnės nei užsisakant internetu per „Tagoo Flights“.

Taip, galite. Svarbiausia, kad bilieto įsigijimo metu įvestumėte tikslius ir teisingus to asmens, kuriam perkate bilietą, duomenis.

Bilietą išsiųsime jūsų nurodytu el. paštu iš karto, kai gausime patvirtinimą dėl apmokėjimo.

Tagoo Group, UAB
Įmonės kodas: 306391313
PVM mokėtojo kodas: LT100016401216
Banko sąskaitos numeris: LT817300010180361174
Banko kodas: 73000

Prenumeruokite „Tagoo Flights“ naujienlaiškį